zondag 9 augustus 2009

En weer een award;-))

Ik kreeg deze award van mijn maatje Ilse terug! Ze schreef: Carine en ik zijn 2 handen op één buik, zijn dikke maatjes, zijn zielsverwantjes, zijn mekaars klankbord als we het even moeilijk hebben. Kortom: een vriendschap voor het leven! Lieve Carine, een dikke mercie voor al je vriendschap, hulp, ideetjes! Dikke knuffel!

Ik kan alleen maar zeggen dat dit gevoel wederzijds is, Ilse! Zo zie je hoe er uit een hobby iets moois kan ontstaan. Ik kijk nu al uit naar ons bezoekje bij Ilse. Het is wel 2 uur rijden tot bij haar maar dat hebben we er graag voor over om mekaar nog eens te zien! Wordt vervolgd!

3 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met deze mooie award !
    GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ook joeng !
    enorm want het is nu weer bijna 8 maanden geleden dat we mekaar nog gezien hebben hé
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooie vriendschap tussen jou en Ilse! Lieve groetjes, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen