dinsdag 18 augustus 2009






Nieuw!


Goedenavond lieve bloglezers!

Ik kreeg deze ochtend dit leuke pakketje thuisbezorgd. Een deel van het materiaal heb ik zelf gekocht bij Leentje; een ander deel werd mij bezorgd om weer aan het werk te gaan, bedankt Leentje! Ik zal proberen er iets moois mee te maken. Vooral veel papier en toch wat seizoensgebonden materiaal. Met name voor kerst dan. Vooral veel leuke brads, lintjes, inkt in de kleuren zilver, goud, rood en groen die ik echt dringend nodig had. Als je op de foto klikt, komt hij groter en zie je kerstfiguurtjes die spiegeltjes zijn; heel leuk! Van M.M. kocht ik de jarcollection winter en kerst. Verder ook nog een "die & emboss" stencil met sterrenrand en een halloween emboss stencil voor de cuttlebug, die ik een tijdje terug besteld had bij Leentje. Bloemen van kars (met heel veel glitters) en bloemen van Raher in herfstkleuren. Ik hoef me als het buiten te warm is in alle geval niet te vervelen.
Verder ben ik eindelijk aan de slag met de wedstrijd op Patries haar club. Mijn lay-out is af maar moet eerst nog op de foto. Nog effe geduld dus. Zal voor morgen zijn...
Fijne avond nog!
xxx
Carine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten