donderdag 6 augustus 2009


Supermega fantastisch leuk!!!

Mijn eerste award:

Goedemiddag, lieve bloglezers! Eerst en vooral wil ik Romy hartelijk bedanken voor het aan mij geven van deze award. Je vindt haar blog hier en het is zeker de moeite waard om een kijkje te gaan nemen: www.scrapstuffandmore.blogspot.com. Ik ben er superblij mee en trots! In de eerste plaats wil ik deze award delen met alle lieve lezers en ook hen wil ik bedanken om trouw terug te komen.



Ik mag deze award nu zelf doorgeven en zal dat graag doen aan:

Ilse: Mijn maatje door dik en dun. Zij staat altijd voor me klaar en heeft sinds kort haar eigen blog: www.ilsesplekje.blogspot.com

Patries: Omdat ik nog steeds iets goed te maken heb bij haar en omdat ik graag naar haar blog ga: www.mijnhobbyblog.blogspot.com

Odetta: Zij is een groot voorbeeld voor mij en nooit te beroerd om je verder op weg te helpen met uitleg: www.somersetgarden.blogspot.com

Angela: Zij heeft een hele leuke scrapclub en ook op haar blog is het fijn vertoeven: www.5kwartierin1uur.blogspot.com

Monique: Ik vind dat ze heel mooie lay-outs maakt en ze is er ook altijd voor een ander: www.moniqueklunder.blogspot.com

Gea: Zij geeft ons fantastische workshops en kan prachtig scrappen: www.scrapveld.web-log.nl/mijn_weblog/

Ellen: Ik geniet van al haar werkjes; zo romantisch! Echt mooi: www.sentimentje.blogspot.com

Chimene: In één woord: kunst. Dit is zoveel meer dan scrappen: www.chimenevink.blogspot.com

Ellen: Omdat ik haar kaartjes zo mooi vind: www.ellens-corner.blogspot.com

9 opmerkingen:

  1. Leuk he je eerste award en zeker verdiend.
    gr,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoy Lean, ik wou hem ook aan jou geven maar hij komt net van bij jou. Wist niet of dat mocht... xxx C.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o carine
    merciekes
    doet me iets
    mag ik doe dan doorgeven ?

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Carine,

    Heel erg bedankt voor de mooie award die ik van je mocht ontvangen. Ik vind het een hele eer!!! Prachtig blog heb je hoor met hele mooie creatie's!!.

    Groetjes,
    Ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  5. nou Carine,
    heel erg bedankt voor de award :D ik hij komt zeker op mn Blog te staan...!

    Kusss Patries

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Graag gedaan: je hebt hem verdiend:)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel hartelijk bedankt voor je award en de lieve woorden. Ik geef hem je van harte voor een gedeelte aan je terug, ha, ha, ha! Zie mijn blog!

    Groetjes, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Carine
    Wat super lief van je en wat schrijf je lieve dingen over mijn blog. dit is mijn eerste kennismaking met jou blog en ik weet zeker dat ik vaker terug zal komen want ook jij maakt prachtige creaties.
    Nogmaals dank voor de award !!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ahhhh ...wat lief van jou !! dank je wel hoor !!

    BeantwoordenVerwijderen