zondag 7 augustus 2011

16 krammen...

En nogmaals goedemorgen lieve allemaal,
Ik heb het zo druk dat ik niet iedereen persoonlijk kan antwoorden. Daarom doe ik het even zo.
Met de knie en been van Kimberley gaat het goed; heel weinig pijn en niet teveel pijnstillers!
Gisteren hebben Danny en ik de 1ste x de wonde gezien toen de thuisverpleging deze kwam verversen. Een snede op het scheenbeen van ong. 15 cm. en daarin 16 krammen. (Het lijkt een beetje Frankenstein ;-)) De knieschijf is eerst losgemaakt, verplaatst samen met de patellapees en daarna terug vastgezet met pinnetjes -die er in mogen blijven- en met stukjes bot van het scheenbeen moet de knieschijf nu terug aangroeien.
Gisteren had ons Kimberley wel een mindere dag. Het lijntje knapte en alle woede en verdriet kwam eruit gerold. Maar het heeft deugd gedaan en vandaag gaat het al wat beter!
Daarom ben ik ook zo blij met jullie kaartjes voor haar! Het gevoel dat er vrienden aan haar denken, doet haar deugd! Daarom: nogmaals bedankt allemaal!

Fijne zondag!
xxx
C.arine.

3 opmerkingen:

  1. hoi meis
    blij dat ze niet zo veel pijn heeft
    zo een aanval moet kunnen, lucht meestal wel op
    een fijne zondag en de groetjes aan je dochter en beterschap gewenst
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wens haar maar heel erg veel sterkte! Zo'n huilbui lucht vaak toch wel op en ik hoop dat het van nu af aan met haar gevoel alleen maar beter gaat. Ik duim heel hard voor een spoedig herstel!

    BeantwoordenVerwijderen