woensdag 17 augustus 2011

De Nederlandse Swappers.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Ik heb weer deelgenomen bij de Nederlandse Swappers en deze keer was de opdracht om een shadowbox te maken met daarin min. 1 klosje.
Ik ben bij het thema naaien gebleven. Het was priegelwerk maar zo leuk om te doen.
Het doosje is eerst geverfd en nadien met papier beplakt. De schaar in het doosje is van chipboard en bewerkt met glimmermist. Verder een gordijntje erin, 2 bewerkte klosjes, wat knoopjes en een charm van een naaimachine.
Ook de buitenkant heb ik in dezelfde lijn bewerkt.
Ik was zo leuk bezig dat ik ook nog een tag erbij heb gemaakt.

Op de foto klikken = groter.




Hieronder zien jullie de shadowbox welke mijn swapmaatje Anja voor mij heeft gemaakt. Ik vind haar uitvoering zo romantisch. Prachtig!
Ook het bijhorende kaartje voor ons Kimberley is heel mooi!
Bedankt Anja voor deze leuke post!




Bedankt aan mijn volgers om te blijven langs komen en een reactie achter te laten ook al ben ik zelf niet zo actief bij jullie.
Ik wens jullie allemaal een fijne zonnige dag toe!

Liefs,
xxx
C.arine.

9 opmerkingen:

  1. Ziet er weer beeldschoon uit.
    Veel succes.
    Groetjes marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. een erg mooie shadowbox geweldig en ook diegene die je hebt ontvangen!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ohh wat mooi!
    Twee heel mooie creaties.
    Leuk he dat swappen :-)
    Groetjes,
    Peggy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wauw, wat ziet dat er geweldig uit! Het zal waarschijnlijk wel een tijdje geduurd hebben om dit te maken, maar het resultaat is dan ook prachtig:) De shadowbox die je hebt ontvangen is trouwens ook erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk Carine !
    Erg mooie shadowboxen !
    Liefs
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. niet normaal meer...zo mooi!!

    dat gaat mij dus never nooit niet lukken, dikke compliment!

    Anna.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja, deze is ook heel mooi. Leuk om te zien dat alle doosjes anders zijn.

    Liefs Ans

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ooooooooooohhhhhhhh, zo mooi! Hoe kom je aan die prachtige mallen van schaar en naaimachine? Ik vind ze zo leuk!
    En dan die prachtige tag erbij, helemaal in dezelfde stijl. Anja boft met je.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een schitterende, zeer geslaagde swatch!!! Heel erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen