vrijdag 5 augustus 2011

UZ.Gent.

Goedemiddag lieve bloglezers,
Ik heb eventjes tijd gevonden om een blogpost te maken.
Ons Kimberley slaapt nu...
De (5de) knie-operatie van ons dochter is goed verlopen. Het was deze x geen routine operatie en er volgt een lange en zware revalidatie. Ze zal zeker 3 maanden uit zijn. Maar... als alles goed gaat, zou het de laatste x zijn geweest! Dus, we gaan er samen voor!
De dag nadien mochten we haar mee naar huis nemen! Joepie! Gelukkig bestaat er thuishulp/thuisverzorging en vanavond komt ook de kiné aan huis; om te starten 50 beurten, 5x per week.
Ik heb een paar foto's hier neergezet; natuurlijk alleen diegene waarop ze lacht.

Op de foto's klikken = groter.









Ik wil graag iedereen bedanken voor de vele telefoontjes, emails, sms-jes, kadootjes en steun! Het doet deugd om vrienden te hebben! Bedankt allemaal!
@Peggy: Bedankt om achteraf nog Kimberley haar vergeten teenslippers op te halen in UZ.Gent!
@Rose & James: Bedankt om me weg te voeren van Ieper naar Gent!

Bedankt aan volgende vrienden voor de mooie kaart: Kimberley haar peter, Milan & Co., Nora, Romy, Chantal, Angelique, Ria, Lida, Karin en Louise.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe!
Liefs,
xxx
C.arine.

9 opmerkingen:

  1. Wat goed om te lezen dat alles goed gegaan is. Fijn hoor! En inderdaad maar hopen dat het de laatste keer geweest is. Succes met het herstel!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hallo stuur gerust het adres door
    ik doe mijn best zo snel als mogelijk een kaart te maken voor Kimberly.
    Hoe oud is Kimberly.

    tine

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hai Carine, wil je me haar adres sturen, dan zorg ik voor een mooie kaart!

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi meis
    ik ben blij dat ze weer thuis is meis
    leuke foto's van jullie samen
    het maakt niet uit dat het een lange revalidatie is als het eind resultaat maar goed komt
    wens haar heel veel beterschap meis
    ik ben blij dat mijn kaartje is aangekomen, ik zie hem staan tussen de andere kaarten, het was een kleine moeite hoor
    een hele fijne dag meis
    liefs angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Fijn dat tot nu toe alles goed verloopt en dat ze lekker mee naar huis is...heel veel sterkte voor de komende tijd.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hallo Dames,

    heel erg bedankt voor jullie leuke kaartjes en de steun die jullie bieden aan m'n mams.

    Het been zit ondertussen enkel nog maar in de blauwe brace, het grote verband is weg sinds donderdag ochtend. Het gaat redelijk met me.


    vele groetjes,
    Kimberley

    BeantwoordenVerwijderen
  7. hoi carine en kimberley

    wat fijn dat je weer thuis bent daar voel je je toch het prettigst
    mijn kaartje is onderweg ik heb het vanavond op de bus gedaan
    ik wens je een spoedig herstel

    liefs gea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo heb het met kippenvel zitten lezen 5 x aan je knie geopereerd moeten worden ,dat is niet mis zeg, ik ben blij dat je meisje weer thuis is en ja gelukkig is er thuiszorg ( werk zelf ook in de thuiszorg als verzorgende ;) )
    thuis beter worden is het beste medicijn , nou voor je meisje wens ik haar heel veel beterschap toe ,kaartje is in de maak hoor ;) liefs christa

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel knap van Kimberley dat zij dit allemaal ondergaat!

    BeantwoordenVerwijderen