donderdag 11 augustus 2011

In mijn brievenbus... En nieuw!

Goedemorgen lieve bloglezers,
Hieronder zien jullie de kaarten die gisteren in mijn brievenbus zaten voor Kimberley. Heel erg bedankt allemaal! Het zonnetje straalt elke x als er post is voor haar!

Jacqueline.

Leentje.

Milan.

Hier zien jullie ook de maandelijkse nieuwe spulletjes van Marianne Design die ik steeds bij Leentje koop. Prachtig kerstpapier en mooie creatables, alsook 2 mooie knipvellen.


Ook vandaag alweer 3 kaarten in mijn brievenbus voor ons meisken :-)) Morgen foto's hier. En nog een leuk pakje van Ingrid.

Fijne dag!
xxx
C.arine.

2 opmerkingen:

  1. Kimberley verdient het om verwend te worden!!!! En een boel mooie spullies van Leentje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Graag gedaan, ik weet hoe welkom post is als je zo lang thuis moet zijn en je niet helemaal oke bent, dus veel sterkte nog Kimberley!! En voor de rest van de familie natuurlijk.
    en leuke spulletjes weer van MD

    gr. Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen