dinsdag 23 augustus 2011

Time with friends...

Goedemiddag lieve bloglezers,
De J van Jacqueline... dit kaartje is ondertussen aangekomen in Nederland. Ik probeer dagelijks even een knuffel achter te laten op het blog van Jacqueline; gewoon omdat ze zo moedig is ;-))


Even een up-date hier over ons Kimberley want het lukt me nog steeds niet om jullie emails persoonlijk te beantwoorden. Druk, druk, druk!
Gisteren was zij op controle bij proff. Almqvist in UZ.Gent. Morgen is het 3 weken na de operatie en alles verloopt soepel, als je aanneemt dat Kimberley niet mag steunen en nog steeds haar brace moet blijven dragen.
Ze krijgt dagelijks kiné aan huis en dan mag de brace af en wordt er aan plooi- en strekwerk gedaan. Hierbij wordt haar knie tot op 90° al geplooid en dit pijnvrij!
Nog een 3-tal weken en als dan de brace af mag, kan het echte revalideren beginnen; steunen en stappen.

Verder wordt het hier de komende dagen hectisch...
We hebben de schilderwerken moeten stilleggen wegens vochtproblemen :-(( Deze zijn nu behandeld en nu kan er verder worden geverfd.
Zal dringend moeten want ik kreeg tel. dat ons salon overmorgen wordt geleverd i.p.v. 15 september :-)) en de nieuwe eetplaats komt al op 1 september.
Dat wordt dus werken tegen de deadline aan. Maar... dan zijn Danny en ik op ons best ;-))

Tel hierbij de zorg voor ons meisken en je weet dat het scrappen en smashen even moeten wachten. Zo ook de bezoekjes aan jullie blogs. Verder dan een snel-klaar-kaartje voor mensen die het zo nodig hebben, kom ik echt niet.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag!
Liefs,
xxx
C.arine.

3 opmerkingen:

  1. Een heel mooi kaartje carine, ik had het al gezien op de blog van Jacqueline.
    Fijn dat jouw nieuwe meubels er bijna zijn.
    Vergeet ook tussendoor niet aan jouw zelf te denken he.
    Dikke knuffel en als ik jou kan helpen laat maar weten.

    Groetjes,
    Peggy * Mollemieke *

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Peggy

    wat een mooi kaartje !!

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carine,
    Fijn dat Kimberly haar knie voor uit gaat en dat ze Pijn vrij is. Dat is een hele opluchting lijkt me. Succes met al je schilderwerk en we zien je wel weer op het blog verschijnen.
    Je had al even gekeken zag ik bij mijn blog.
    Gezellig weekend.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen