zondag 7 augustus 2011

Adamo op Dranouter: InchaAllah.

Goedemorgen lieve bloglezers,
Hier ben ik met een 4de en laatste blogpost voor vandaag. Als jullie tijd hebbben, scrol dan ook wat naar onder om de overige te lezen.
Donderdagavond ging hier dichtbij in Dranouter het jaarlijkse festival van start. Danny had 2 V.I.P. tickets maar spijtig genoeg konden Kimberley en ik er niet bij zijn. Maar ik stuurde Danny er naar toe -heeft hij ook wel dik verdiend om er effe tuss.uit te zijn- en zo kan ik genieten van heel veel foto's!
Adamo palmde het puliek in met Tombe la neige, InchaAllah en Vous Permettez. Als gast was er mijn grote favoriet Daan. Oooooh! Wat is die vent knap kan die vent mooi zingen :-))
Ik heb nog geen tijd gehad om een mooie selectie te maken van Dranouter 2011 maar geniet al even mee van onderstaande foto's!

Op de foto's klikken = groter.






Een fijne zondag toegewenst aan iedereen!
Liefs,
xxx
C.arine.

2 opmerkingen:

  1. Wat lief van je om Danny naar het concert te laten gaan! Ik weet zeker dat hij heerlijk heeft genoten en ik hoop dat jij en Kimberley toch nog een beetje kunnen nagenieten van de foto's:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat is flink balen, maar de reden waarom is zeer begrijpelijk. Adamo, een vleugje nostalgie!

    BeantwoordenVerwijderen