vrijdag 19 augustus 2011

Hello Friend!

Goedemorgen lieve bloglezers,
Hieronder zien jullie een kaartje welke ik deze week heb gemaakt. Het papier heb ik gekregen van Peggy en is van Marianne Design. Verder nog een paar goodies eraan toegevoegd.
Veel tijd om te scrappen, heb ik niet; ofwel te druk ofwel te moe. Het zijn dus vooral snel-klaar-kaartjes die ik nu maak :-))


Deze prachtige orchidee heb ik gisteren gekregen van mijn lieve vriendin Leentje. Er hangen heel veel flowers aan. Bedankt Leentje!
Ook heeft Leentje nog een mooie kaart gemaakt voor Kimberley maar die moet nog op de foto komen.

Leentje.

En in mijn brievenbus... zat gisteren deze prachtige kaart van een al even lieve vriendin Gea. Bedankt Gea! En knuffels terug voor jullie! xxx 


Gisteren had ik ook voor de eerste x post uit Amerika!
Yes, mijn Smash-book en goodies zijn toegekomen. Heel mooi allemaal! Morgen meer op foto hier.
Scrapbookamerika levert een vlugge en zeer verzorgde service! Ik ben er heel tevreden over.

Fijne dag!
xxx
C.arine.

1 opmerking: