zaterdag 18 december 2010

7 tags of x-mas en in mijn brievenbus...

Goedemorgen lieve bloglezers,
Hieronder zien jullie een kersttag welke ik heb gemaakt voor Tiets kaartenclub. Het is de bedoeling dat je elke dag een tag maakt en dit 7 dagen lang. Afdrukje is ingekleurd met mijn Copics en verder heel veel emblishments gebruikt.

In mijn brievenbus zaten deze week al heel wat zelfgemaakte en andere mooie kaarten. Hier zien jullie er al een paar.

Saskia.

Karin.

Odetta.

Nora.

Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe!
En voor wie op de baan is, wees voorzichtig! Wij gaan subiet op stap naar Gent: Boekenfestijn!
xxx
C.arine.

6 opmerkingen:

  1. Da's een mooi kaartje! En je bent ook verwend met prachtige zelfgemaakte kaarten van anderen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi Carine,
    dat is een mooie tag dieje gemaakt hebt,
    ik zelf ben niet zo van de tags, weet niet goed wat ik er mee moet
    en wat leuk dat je al zoveel zelfgemaakte kaarten hebt gekregen
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig Tag he je gemaakt... en wat een practige kerstkaarten heb je ontvangen.

    gr.Louise

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Geweldig die tag! Leuk hé al die post, jou kaart staat hier ook mooi op de kast hoor! Je ziet er trouwens stralend uit na je bezoek aan de kapper, die kleur staat je erg goed.
    Nog een fijn weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super gave tag heb je gemaakt en mooie kaarten ontvangen ook.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie "Carine"-tag! En graag gedaan! Iedereen heeft goed haar best voor jou gedaan met de kerstkaarten :)!

    BeantwoordenVerwijderen