zaterdag 11 december 2010

Weihnachtsmarkt in Düsseldorf.

Goedemorgen lieve bloglezers,
Onze buren Rose en Luc waren afgelopen weekend een dagje op stap in Duitsland. Aangezien wij zelf een aantal jaren in Aachen en Köln hebben gewoond, ken ik sommige producten van daar heel goed. Ik vroeg Rose om voor mij een paar lekkernijen mee te brengen van op de weihnachtsmarkt. De oh zo lekkere Mozartkugeln en voor ons Kimberley een lebkuchen wheihnachtsbaum. Dit is voor mij, ik heb altijd heel graag in Duitsland gewoond, pure nostalgie!
Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe!
xxx
C.arine.

4 opmerkingen:

  1. Wat een lekkernijen:) En ze zijn ook nog eens bijna te leuk om op te eten.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar mogen ze mij nu midden in de nacht voor wakker maken :o) Misschien kan je de Mozart op het doosje nog gebruiken voor een kaart, kwestie van niks verloren te laten gaan.
    Fijn weekend, liefs Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die Mozartkugeln,ken ik,die zijn heeeeerlijk!!!
    Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. carine
    van die mozarthugeln ben ik ook helemaal weg mijn vader ging vroeger vaak naar oostenrijk en duitsland voor zijn werk en dan bracht hij die mee
    wat was het dan feest
    groetjes patricia

    BeantwoordenVerwijderen