zondag 19 december 2010

Boekenfestijn Gent en in mijn brievenbus...

Goedemorgen lieve bloglezers,
Gisteren waren we in Gent op het Boekenfestijn. De hobby afdeling viel deze keer heel erg tegen; heel weinig gekocht dus :-(( Ik had dan wel meer budget voor de boeken natuurlijk! Ik kocht een paar waargebeurde verhalen, nog een boek voor Kimberley voor nog een pakje voor onder de kerstboom en ook de Dikke Van Dale, 3 delen en software voor een pakje voor mijn broer.

Spijtig genoeg kan ik jullie geen foto's tonen van al mijn aankopen... Mijn aankopen zijn in de verkeerde auto beland (balen!); namelijk in mijn broer zijn auto en terwijl wij terug richting Ieper reden, is mijn broer samen met mijn aankopen richting Aalst vertrokken; alwaar al mijn aankopen zich nu bevinden. Ik moet dus wachten tot volgende week zaterdag om alles te hebben :-((



Deze zelfgemaakte kerstkaarten zaten vrijdag in mijn brievenbus. Heel erg bedankt dames!

Andrea.

Romy.

Martine.

Jolanda S.

Ik wens jullie allemaal een fijne zondag toe!
xxx
C.arine.

8 opmerkingen:

  1. dat isbalen alje cadeautjes ergens anders ijn nu! Leuke kaarten heb je al ontvangen
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Logisch dat je baalt maar de pijn wordt waarschijnlijk wel een beetje verzacht door al die mooie kaarten die je gekregen hebt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat vervelend dat de spullen nu ergens anders zijn beland...maar je hebt nu wel iets leuks om naar uit te zien dan:) Wat een prachtige kaarten heb je ontvangen. En ik ben blij dat de mijne ook goed en veilig is aangekomen:)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat balen zeg dat je aankopen in een andere auto zijn beland. Ik ben benieuwd wat voor leuks je gekocht hebt! Mooie kerstkaarten heb je gekregen. (Die van mij had je al heel vroeg:P)

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag gedaan (de kaart) en wat heb je verder mooie ontvangen...hebben jullie geen last van de sneeuw??Het is hiet drama...
    Fijne avond.
    Liefs,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. gave kaartje Carine en wat moest hij nu met jouw spullen...broers blijven ook aparte wezens he!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. En geen woord over dat groot konijn die de zak met boeken in mijn koffer plaatste ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Balen zeg, dat jouw aankopen niet in jouw eigen auto zijn beland! Maar hopelijk hebben de schitterende kerstkaarten het toch nog een klein beetje goed gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen