dinsdag 28 december 2010

Aankopen en kadootjes. En in mijn brievenbus...

Goedemorgen lieve bloglezers,
Hieronder zien jullie een paar van mijn aankopen van op het Boekenfestijn en gekregen kerstkadootjes.
Ik heb juist onze gekregen kerstkaarten geteld en er hangen er nu al 41 aan het rode lint! Ik vind dit super en geniet heel erg van een kaartje!


Houten stempels aan 0,99 cent!



Allerlei goodies om te scrappen.

Nieuwe paperbloc van Graphic 45 (te koop bij Leentje).


Papier van Eline's huis, stempel van M.D. en kant. (Ook van bij Leentje).

Nieuwe boeken.

Vroeg verjaardagskado voor mij van Kimberley.

In mijn brievenbus... Kaartje van Leentje. Bedankt!


Ondertussen is het hier alweer aan het sneeuwen. Dikke vlokken dwarrelen naar beneden. Oohoh, wat is dit mooi!
Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe!
xxx
C.arine.

2 opmerkingen:

  1. ooooohhhhh,waneer ben je ok alweer jarig???...ik moet t ergens hebben staan!!!Even kijken maar!!
    Dat Graphic45 blok heb ik ook,zo mooi...(ik heb het ook al gebruikt maar mag t nog niet laten zien;()Mooie boeken,en hele leuke stempls!Super allemaal weer!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat ben jij verwend, dat is een hele berg lekkers {;o)

    BeantwoordenVerwijderen