vrijdag 17 december 2010

Grijs is weg...

Goedemorgen lieve bloglezers,
Na zes maanden mijn haar niet meer te hebben gekleurd... ik wou eens kijken hoe zilvergrijs me stond... niet mooi dus... ben ik gisteren bij de kapper geweest en heb mijn haar een flink stuk laten knippen en kleuren! Ik koos een mooie kleur en liet ook een paar kleuraccenten aanbrengen :-)) Ik ben helemaal tevreden!






Drie dagen geleden liet mijn Internet Explorer mij in de steek :-(( Er is nu de nieuwste versie op de pc geïnstalleerd ( 9 denk ik). Er deden zich heel wat problemen voor. Zo kon ik niks meer publiceren, is nu al opgelost; maar er zitten nog veel schoonheidsfoutjes in.
Danny heeft nog werk aan de winkel!

Een fijne dag toegewenst!
xxx
C.arine.

7 opmerkingen:

  1. Dat kleurtje staat je helemaal super, Carine! En wat prachtig ook, die sneeuw bij jullie. De laag sneeuw is bij jullie nog bescheiden in vergelijking met de mega-lading die wij hebben gekregen, hihi. Ik kan zowat mijn fiets niet meer zien...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kleur !! je bent meteen een paar jaar jonger !! mooi hoor

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een mooie kleur ,super...enne je lijkt wel 10 jaar jonger...je kan zo de disco weer in!!!!;)
    Kortom je haar is geweldig mooi en je ziet er goed uit!!niet mee uit laten groeien,maar lekker blijven verfen!!!SUPER!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Erg mooi !!

    Groetjes ,

    Veke en Milan
    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. je hebt groot gelijk weg met grijs dit is een super mooi dos ...en als je haar maar goed zit.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat zie je er pittig en hip uit, Carine! Heel erg mooi! Ik vind het wel heel erg dapper van je dat je het hebt geprobeerd! Zelf verf ik mijn haar 3 jaar niet meer. Het is nu nog voornamelijk donker met zilverwitte highlights, maar binnen nu en een paar jaar (het haar lijkt op dat van mijn vader) ben ik 100% zilvergrijs.
    Lieve groetjes, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen