dinsdag 7 december 2010

Dan gaan de lichtjes aan...

Goedemorgen lieve bloglezers,
Hieronder zien jullie een paar sfeerbeelden van onze kerstboom met kerststal.
Ik heb gisteren heerlijk kunnen scrappen. Ik maakte 4 kleine naamlabels (moet er nog meer maken) voor aan de kerstkadootjes en ik pimpte 2 lucifersdoosjes om geld in te doen. Kleine projectjes maar er kruipt veel tijd in. Moet alles vandaag nog wel op de foto zetten; was gisteren nog aan het drogen. Morgen meer.



Op verzoek... Even een kleine up-date over ons Kimberley.
De eerste dagen na operatie waren pijnlijk. Gelukkig is dit nu beter en neemt ze nog maar 1 pijnstiller per dag. De draadjes zijn er uit. Ze loopt nog steeds op krukken (volgens kiné nog wel even) en de kinésiste komt nog steeds aan huis voor oefeningen. Ze moet ook telkens 3 x daags 3 minuten op de hometrainer.
Gisteren is ze voor de eerste x even meegeweest, op krukken, naar de Fun met haar papa. Auto rijden is ook nog niet voor direct.
Omdat dit toch niet gemakkelijk is zo op die krukken, heb ik voor dit weekend een ander vervoermiddel besteld, stoel op wielen ;-)) Ik wil heel graag met ons 3tjes zaterdag naar de kerstmarkt in Brugge! Even sfeer op doen en de nodige kado's gaan kopen.
Langs deze weg wil Kimberley jullie allemaal bedanken voor de kaartjes die nog steeds toekomen! Ik zal eerstdaags nog eens een foto nemen van haar verzameling kaartjes :-))

Bedankt voor jullie reacties! Ze zijn ons een hart onder de riem!
Ik wens jullie allemaal een fijne dag.
xxx
C.arine.

6 opmerkingen:

  1. Hoi Carine dat ziet er mooi uit!gezellige boom en hele mooie stal.
    Bij mij moet t nog even wachten,Jade is de 9e jarig en die krijgt eerst slingers!!
    Naar voor Kimberley van de pijn,ik hoop dat ze snel weer rond huppelt!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jullie kerstboom en stal zien er prachtig en heel erg sfeervol en gezellig uit! Goed om te horen dat het inmiddels wat beter gaat met Kimberley. Ik hoop voor haar dat ze snel weer alles kan doen met haar been.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtige kerstboom. Je bent al helemaal in kerstsfeer zo!
    liefs en amuseer jullie in Brugge.
    Lies Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat gezellig! En die stal; die is mooi zeg! Ik ben vandaag in mijn klas begonnen om de Kerst binnen te halen. Nog niet klaar, maar dat hoop ik morgen wel klaar te hebben. fijne avond nog.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ondanks alle omstandigheden, de knie van Kimberley en jouw moeder, heb je toch heel veel werk van de kerstboom inclusief kerststal weten te maken. Wat de lichtjes aan toch een wereld van verschil kunnen maken! lieve groetjes, Odetta
    P.s. Heel veel plezier toegewenst op de kerstmarkt in Brugge, geniet er van!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een gezellige boom en kerststal hebben jullie. Fijn dat het wat beter gaat en dat de pijn minder is. Alvast veel plezier zaterdag in Brugge. Ik ben benieuwd naar je labels en luciferdoosjes!

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen