dinsdag 21 december 2010

Fijne feestdagen en in mijn brievenbus...

Goedemorgen lieve bloglezers,
Hieronder zien jullie nog 3 kerstkaarten die ondertussen ook alweer de deur uit zijn. Boven liggen er nog 2 te drogen wat het totaal op 40 verstuurde zelfgemaakte kerstkaarten brengt :-)) Ik heb mijn doel bereikt en ben hier fier op!

Ik vernam ondertussen dat sommige bloggers hun kaartjes verkopen en gekochte kerstkaarten sturen. Niks mis mee maar ik wil het een hobby houden en ik geniet veel meer van mijn zelfgemaakte kaarten op te sturen aan medebloggers en hun zo een plezier te doen als dat ik ze zou verkopen. Als je weet dat ik voor mijn kaartjes heel gemakkelijk 3,00 à 4,00 euro per stuk kan krijgen en er vraag naar is... en dit maal 40... Ja, ik weet het; zou geld opbrengen maar zo werkt het niet bij mij ;-))

Deze namiddag ga ik mijn kerst tafelstuk afwerken en dan ruim ik mijn bureau eens op. Is dringend aan een poetsbeurt toe ;-)) Alhoewel... lang zal het niet opgeruimd blijven want ik wil tussen nu en 15 januari nog 6 verjaardagskaarten maken voor medebloggers en kids.




Onderstaande prachtige Misty-kerstkaart zat gisteren in mijn brievenbus samen met nog een hoop andere mooie kerstkaarten. Deze komt van Léan. Bedankt! Ik vind Misty een echt fotomodel!

Fijne dag!
xxx
C.arine.

6 opmerkingen:

  1. Wauw je hebt echt hele mooie kerstkaartjes gemaakt en wat een mooie kerstkaart heb je van Lean gekregen.

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaartjes heb je gemaakt en woe die van Lean is ok weer super enne 40 zelfgemaakte....wat veel!!!
    Fijne dag!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaarten weer Carine en graag gedaan hoor.
    groetjes<lean en een fijn dag nog!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. dez mogen er ook weer zijn.
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik ben helemaal weg van dat soort vintage kerstman-afbeeldingen en jij hebt ze supermooi verwerkt op deze mooie kaarten. Leans kaartje is ook prachtig! En petje af hoor: 40 zelfgemaakte kaarten! Ik heb er geloof ik een stuk of 30 gemaakt en moet er nu nog twee afmaken. Geen één voor de verkoop hoor: ik had er al genoeg moeite mee om er genoeg af te krijgen om op te sturen;)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt weer een mooie reeks gemaakt! Chapeau dat je alle 40 kaarten zelf gemaakt hebt, ik doe het je niet na.

    BeantwoordenVerwijderen