donderdag 16 december 2010

Kerst in babyblauw en -roze.

Goedenamiddag lieve bloglezers,
Hier zien jullie nog 2 Kersttags welke ik deze week heb gemaakt. Ik wou de traditionele kerstkleuren even vergeten. Het papier is van een paperpad van vorig jaar van B-Grey/Eskimo Kisses. Magnolia afdrukjes ingekleurd met mijn Copics en versierd met veel stickles en verder heel veel emblishments gebruikt.

Bedankt om langs te komen en een reactie achter te laten!
Ik wens jullie allemaal een fijne dag toe!
xxx
C.arine.

5 opmerkingen:

  1. Ze zijn heel leuk geworden. en ik vindt het helamaal leuk dat je niet de kerstkleuren genomen hebt.
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat zijn ze leuk geworden, mijn voorkeur gaat naar de blauwe
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik houd wel van dat soort niet-traditionele kleurjtes. Ze geven de kaart meteen een heel andere 'look'. Ik vind beide exemplaren supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. die zijn echt leuk! je hoeft echt niet altijd de kerstkleuren te hebben om mooi te zijn
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Zonder de kerstkleuren zijn het ook hele leuke kersttags geworden.

    Groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen