zondag 5 december 2010

Get well soon.

Goedemorgen lieve bloglezers,
Hier ben ik dan eindelijk met een beterschapskaartje voor ons mama. Zij wordt morgen geopereerd. Aangezien haar lievelingskleur roze is... :-))

Verder heb ik deze week geen tijd gehad om te scrappen.
Ik ben 2 dagen bezig geweest met het zetten van de kerstboom en met alle versieringen aanbrengen. Maar het resultaat is er! En dan gaan de lichtjes aan... Heerlijk gezellig!
Gisteren ook al de eerste kerstaankopen/pakjes gedaan.

Ik wens jullie allemaal een fijne zondag toe!
xxx
C.arine.

14 opmerkingen:

  1. een echte beterscahpskaart. Hopelijk is het niet te erg voor je mama? Hoe gaat het met Kimberly? Krijgen we ook een foto van je kerstboom te zien? Veel vragen hé! Prettige zondag,
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een prachtige kaart Carine,
    daar zal je mama content mee zijn
    wens ze ook maar beterschap van mij
    groetjes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi kaart heb je gemaakt. Gezellig dat je al zo met Kerst bezig geweest bent. beterschap voor je mama en ook nog voor Kimberly.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi kaartje Carine .Ik moet de boom[boompje]nog plaatsen hoor.Beterschap voor je mama en natuurlijk ook nog voor Kimberly.
    groetjes,Lean

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi kaartje heb je gemaakt. Onze boom komt pas op 24 december in de huiskamer en het Christkind versiert de boom.
    Groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige beterschapskaart heb je voor je moeder gemaakt. Super met al dat roze en de bloem is ook al zo mooi. Heel erg veel beterschap voor je moeder en ik hoop, net als voor Kimberley, dat ze snel zal opknappen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. mooie kaart hoor, daar zal ze vast blij mee zijn , wens haar maar veel beterschap toe groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo Carine,

    Ik loop een boel achter met het bloggen. Wat heb je ons verwend met al het moois wat je hebt gescrapt. Je bent al helemaal in de kerstsfeer lees ik. Heel veel sterkte met jouw moeder toegewenst en ik wens Kimberley (ik heb haar een kaartje gestuurd) een spoedig herstel toe!

    Lieve groetjes, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo jullie zitten wel in de operaties. Hoop dat alles goed gaat met je moeder en je dochter, alle twee beterschap. En wat een mooie kaart heb je gemaakt prachtig van kleur ook.
    Groetjes Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. super mooi kaartje!!Geweldig en heel veel beterschap en sterkte!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je hebt echt een super mooi kaartje gemaakt!! Veel beterschap voor je moeder en sterkte!!

    Groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je mama zal zeker blij zij met zo'n mooie kaart! Sterkte morgen en ik wens haar een spoedig herstel!
    Liefs, Nora

    BeantwoordenVerwijderen
  13. nou jullie zitten inde ziekenboeg zeg veel beterschap voor je mama en hoe gaat het met je dochter en je hebt een hele mooie kaart gemaakt
    grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie kaart!! Je moeder zal hem ook erg mooi vinden. Hopelijk knapt ze sneller op als de vorige keer..
    Heel veel sterkte vandaag!!

    BeantwoordenVerwijderen