maandag 20 december 2010

Let it snow en in mijn brievenbus...

Goedemorgen lieve bloglezers,
Ik laat jullie even meegenieten van een sneeuwchihuahua Ellioth en een sneeuwpoes Zita die buiten genieten. Zita heeft hier het t-shirt van Ellioth aan. Onze andere poes Obi ligt lekker warm op bed zoals altijd; voor haar geen sneeuw.




Onderstaande kerstkaarten zaten een tijdje geleden al in mijn brievenbus. Ook jullie heel erg bedankt voor de mooie zelfgemaakte kerstkaarten!

Jolanda.


Gea.


Louise.


Michelle.

Fijne dag!
xxx
C.arine.

8 opmerkingen:

  1. hihihi wat zijn die foto's leuk! Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke fotos van je dieren. Hier sneeuwt het alweer en het is koud.
    Lieve groetjes Michelle

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooi plaatje: de beestjes in de sneeuw! Zo jammer dat onze katten niet echt te porren zijn voor een uitje in de buitenlucht nu;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Carine,
    wat leuk die foto's
    en bedankt voor je mooie kaart
    heb je mijn verhaal al gelezen op mijn blog, kan je lachen.
    groejtes andrea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die twee deugnieten hebben alvast veel lol! En weer heb je mooie kaarten gekregen, dat wordt intussen al een mooie collectie.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een mooie kaartjes,super!!!
    En je diertjes in de sneeuw,mooie plaatjes!!!
    De hond van mijn moeder vind het helemaal niets!!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een schattige foto's en vooral de actiefoto van Ellioth in de sneeuw is geweldig! En wat ben je weer heerlijk verwend met de kerstpost :)! Lieve groetjes, Odetta

    BeantwoordenVerwijderen
  8. mooie foto's hoor en superdog maar rennen..hihiih.
    gave kaartjes heb je allemaal gekregen .
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen