donderdag 9 december 2010

Gelukkig Nieuwjaar!

Goedemorgen lieve bloglezers,
Ik maakte deze week nog een kerst tag. Het magnolia afdrukje is ingekleurd met mijn Copics en de sneeuw en bontkraag heb ik met Snow writter en Stickles versierd. Als je op de foto klikt, zie je de details beter.

Deze prachtige Flowers werden gisteren afgeleverd door de postbode. Ik kocht ze bij Sandra&Johan. De zeepkettingen zijn ook al zo mooi en ze ruiken heerlijk!

Verder ben ik samen met ons Kimberley druk bezig met het schrijven van onze kerstkaarten. Er zijn al 24 kaarten zendklaar en ik zou er nog 16 nodig hebben ;-)) Dit jaar zou ik graag mijn 40 kerstkaarten zelf maken; ik doe mijn best! Geen enkele kerstkaart is trouwens dezelfde. Kijken hoever ik geraak... met alle drukte.
Ook zijn hier al de eerste kerstkaarten afgeleverd. Vanavond ga ik het rood lint ophangen zodat de kerstkaarten kunnen worden opgehangen :-))

Fijne dag allemaal!
xxx
C.arine.

8 opmerkingen:

  1. o leuk die bloemen en de zeepkettingen zien er prachtig uit zo ook je kaart/label erg mooi meis
    die kerstkaarten pff ik moet er nog zooo veel
    denk niet dat het gaat lukken maar ik doe mijn best

    Groetjes Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent echt super productief geweest wat betreft de kerstkaartjes:) En dan zijn ze ook nog eens zo onwijs mooi! Deze is ook erg leuk geworden! En je nieuwe aankopen zijn weer om van te smullen (nou ja, bijna dan;))

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooi kerstlabel heb je gemaakt Carine! En 40 kerstkaarten maken is een heleboel zeg! Ik hou het (gelukkig) maar bij een stuk of 15 kaarten en dat lukt me al amper.
    De zeepkettingen zijn ook erg mooi en de bloemetjes ook.

    Lieve groetjes Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wow dat ziet er super leuk uit en die bloemen echt mooi die zeepkettingen ,ik ruik ze al hihi mooi hoor allemaal groetjes christa

    BeantwoordenVerwijderen
  5. die is mooi geworden. Die bloemen en zeepkettingen zijn prachtig. IK sta belange nog niet zover met mijn kerstkaarten hoor
    liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Zo te zien heb jij het heel druk met het maken van al dat mooi's. Leuke tag, ook je luciferdoosjes zijn heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat ontzettend leuk ! Groetjes Joyce

    BeantwoordenVerwijderen