maandag 27 december 2010

Clouseau de Laatste Ronde. Wij waren erbij!

Goedemorgen lieve bloglezers,
Gisteren op 2de Kerstdag waren wij op het concert van Clouseau de Laatste Ronde in het Sportpaleis van Antwerpen! De afwezigen hadden weer eens ongelijk. Het was een super optreden van Koen en Kris. Met een podium dat door het publiek zweefde kwamen ze overal. Hit na hit werd door het hele publiek meegezongen. Clouseau bedankt! En jongens, laat jullie fans niet te lang wachten! Kom vlug terug! We zullen jullie missen!
Een zwarte sweater met kap was een extra verjaardagskado voor ons Kimberley en voor mij een mooi zwart t-shirt en ook de kalender 2011 kon ik niet laten liggen (hangt al boven mijn bed).
Al met al een heuse verwennerij dit uitje maar ik besef sinds vorige week nog maar eens al te goed dat een mens moet genieten van het leven!
Ik wens jullie een fijne dag allemaal!
xxx
C.arine.
P.s.: De foto's zijn genomen met de kleine Sony want de grote Nikon mag niet binnen ;-)) Klikken is groter.



4 opmerkingen:

  1. Carine,dat ziet er fantastich uit!!Ik was vroeger ook een beetje fan van Clouseau...Koen vond ik wel een schatje...;))
    Fijn dat je t zo naar je zin hebt gehad!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat ziet er spectaculair mooi uit! Zo te zien hebben jullie genoten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat zien de foto's er mooi uit. Leuk dat de show zo tof was. Geniet er nog van!
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Jee het zit bomvol daar fijn dat jullie zo genoten hebben.
    groetjes,lean

    BeantwoordenVerwijderen